Tőzike Apartmanház

8960 Lenti, Tőzike utca 9

  • Tőzike Apartmanház
  • Tőzike Apartmanház1
  • Tőzike Apartmanház2
  • Tőzike Apartmanház3
  • Tőzike Apartmanház4
  • Tőzike Apartmanház5
  • Tőzike Apartmanház6
  • Tőzike Apartmanház7
  • Tőzike Apartmanház8
  • Tőzike Apartmanház9
  • Tőzike Apartmanház10
  • Tőzike Apartmanház11
  • Tőzike Apartmanház12
  • Tőzike Apartmanház13
  • Tőzike Apartmanház14
  • Tőzike Apartmanház15
  • Tőzike Apartmanház16

Fizetési módok

  • Készpénz

Szálláshely szolgáltatásai

Közeli helyek

5

Értékelések eddigi átlaga

41 értékelés

Helyszín
Ár/Érték
Személyzet
Tisztaság
Szolgáltatások

Bemutatkozás

Tőzike Apartmanház Lenti

A Tőzike Aapartmanház Lenti településén taláható, zöldövezetben, 200 méterre a Lenti Termálfürdő és Szent György Energiaparktól.

4 különálló apartmanban kényelmes szálláslehetőséget biztosítunk. Mindegyikben 2 db kétágyas szoba található, jól felszerelt konyhával, zuhanyzóval tágas nappalival, televízióval, hűtőszekrénnyel, WC-vel és terasz található is.

A füvesített udvaron lehet napozni, játszani, gyermekeket a hinta, a homokozó és más szabadtéri játékok szórakoztatják.

Kisgyermekkel érkező vendégeink számára kiságyat tudunk biztosítani.

Ha kétkeréken szeretné bejárni a környéket, nyugodtan használja kerékpárjainkat térítésmentesen.

Az egész apartmanház területén korlátlan vezeték nélküli internet elérheőséget biztosítunk.

Saját parkolónkban vendégeink ingyenesen parkolhatnak.

A kertben lehetőség van ping-pongozni, főzni, sütni.

A közelben élelmiszerbolt és étterem is található kb. 200 méter távolságra.

Online Szállásfoglalás

Vissza a lap tetejére

Elérhetőség

Tőzike Apartmanház

Lenti,
Tőzike utca 9

Foglald le szállásod most!
Használd Online rendszerünket
Vissza a lap tetejére
5

Értékelések eddigi átlaga

41 értékelés

Helyszín
Ár/Érték
Személyzet
Tisztaság
Szolgáltatások

Értékeld Te is az üzletet!

Helyszín
Ár/Érték
Személyzet
Tisztaság
Szolgáltatások

Vélemények

Riedl Zita véleménye
4 főre foglaltuk az egyébként 5 fős apartmant 3 éjszakára. Előtte héten jeleztem, hogy valószínűleg egyik éjszaka ott alszik még valaki, csak nem tudtam, melyik nap. Váratlanul úgy alakult, hogy a plusz fő első éjszaka aludt ott, amiről előtte elfelejtettem értesíteni a szállásadók. Érkezésünkkor emiatt elnézést kértünk, de a problémát teljes rugalmatlanság övezte. A szállást a tulajdonos édesanyja adta át, aki nem tudott róla, hogy a lánya elengedte az egy éjszakás felárat,ha a plusz fő velünk egy apartmanban alszik. Később erre már a tulajdonos se akart emlékezni, és az anyuka azzal vádolt, hogy becsaptam annak ellenére, hogy a felárat megfizettem nem akartam ilyen kis összegen problémázni. Másnap este negyed 9-kor, gyerekek altatása közben jöttek ellenőrizni, hogy az egy éjszakás vendég távozott-e, és akkor kellett mindenképpen odaadni a lehúzott ágyneműt, mondván, hogy a vendég nem jelentkezett ki. Tekintve, hogy mi még maradtunk, nem tudom, milyen kijelentkezésre lett volna szükség. Ilyen fokú rugalmatlansággal, a vendég megalázásával még sehol nem találkoztam, pedig sok helyen jártam már.
Bedő Eva véleménye
A szálláshely üzemeltetőjeként szeretnék reagálni az előző véleményre. Bár nem ez az első bejegyzés, amit ez ügyben írok, reményeim szerint az utolsó. Ha a Jóisten megsegít bennünket, akkor talán végetér közel egy hete tartó ámokfutásunk. Csak ismételni tudom magamat, ahogy kicsinyes bosszújától vezérelt vendégünk is, aki tényleg elszánt lejáratásba fogott. 20 éve foglalkozunk szállás kiadással de még ehhez fogható "élményünk" nem volt vendéggel. A rémálomnak még távozásuk után sem lett vége, azt hiszem ennél már nincs lejjebb. Van egy fajta intelligencia szint, egy felnőtt emberektől elvárható viselkedési morál, egy kommunikációs képesség, ami nagyban segíti a 2 fél között az esetleges probléma megbeszélését, ha az tényleg valósnak bizonyul. Mi idegenforgalommal foglalkozunk, nem pszichiáterek vagyunk. Értjük vendégünk szándékát, hogy mit akar ezzel elérni, de nagyon szánalmasnak tartjuk. Bizonyára, mielőtt lefoglalta a szállást elovasta az apartmanunkról írt véleményeket, amiből tisztán láthatta, hogy mit írnak rólunk. Valószínüleg megnézte az egyik legnagyobb szállásközvetítő értékelését is, amiben 111 vendég véleménye alapján a 10 pontból a mai napon 9,9 az átlagunk. Ebben azért vagyok biztos, mert ha ő ilyen elszántan véleményez bennünket nem egy helyen, akkor bizonyára ő is kíváncsi másokéra. Lehet, hogy mégsem a mi készülékünkben van a hiba? Jobban örülnék ha ezt az időt, amit különböző reagálások írásával töltök, inkább az apartmannal kapcsolatos teendőimre fordíthatnék, pl: takarítás, ágynemű mosás, vasalás, kapcsolattartás a vendégekkel stb. Remélem hamarosan kiheverjük a minket ért traumát, bár azt hiszem ez még időbe fog telni.
Riedl Zita véleménye
Én is megismétlem magam, hogy semmi mást nem szerettem volna, mint egy bocsánat kérést az esti zaklatásért, és főleg, mert csalónak nevezett teljesen indokolatlanul. Úgy látszik, ez túl nagy kérés egy magát 10 pontra értékelő szálláshelytől, és valóban minősíti az intelligencia szintjüket, probléma megoldásukat. Szerintünk sincs ennél lejjebb. Egyébként még soha nem adtam sehol negatív értékelést, de ilyen fokú sértést se kaptam soha 500 Ft miatt, ami egyébként kifizettem, pedig éves szinten 8-10 helyre megyünk. Így talán érthető, hogy próbálom minél több leendő vendéggel megismertetni az itteni bánásmódot konfliktus esetén, konkrét tényeket leírva, hogy másnak ne legyen rémálom a nyaralása.
Helyszín
Ár/Érték
Személyzet
Tisztaság
Szolgáltatások
Bedő Éva véleménye
Akkor most utoljára szeretném leírni, hogy mi történt itt-tartózkodásuk előtt, alatt és utána. Apartmanunkat nem szállásközvetítőn keresztül, hanem privát megkeresés alapján foglalták. Összesen 3 e-mailt írtam Önöknek, az elsőben egy árajánlatot küldtem 4 főre, a másodikban viszaigazoltam az előleg átutalását, megköszöntem és jeleztem, hogy hamarosan fel fogom hívni, hogy mindent megbeszéltünk a ház felszereltségével és érkezésükkel kapcsolatban. A 4 főből 3 személynek kellett szállásdíjat fizetni, a 3 év alatti kisgyermekek ingyenes volt az ott-tartózkodása. Telefonbeszélgetésünkben biztosítottam, hogy mindkét gyermeknek bekészítjük ingyenesen a kért kényelmi felszerelést, 1 kiságyat, ágyneműt, etetőszéket, fürdetőkádat, fellépőt stb. Érkezésük előtti napon megemlítette, hogy előfordulhat, hogy érkezik Önökkel még plusz 1 fő. A kérdés az volt, hogy ennek az 1 főnek tudunk- e még egy apartmant biztosítani igény esetén. Teljesen jóindultúan elmagyaráztam, hogy van erre lehetőség, de ha nem okoz Önöknek kényelmetlenséget, hogy Önökkel egy apartmanban szálljon meg, akkor jóval kevesebb költséggel kell számolniuk. Ha egy fő kibérel egy 4 személyes apartmant, akkor az alapár 3. 700.- Ft helyett 7. 400.- Ft-ról indul, mivel az alpárunk 2 fő. Ezen kívűl meg kell fizetni a 2 személyes felár egy személyre eső díját. Ezenkívül tájékoztattam, hogy így csak 3. 700.-Ft-ot kell alapárként fizetni + az egyéjszakás felárat. Ha úgy érezte, hogy túl sok információt zúdítottam Önre, akkor nyugodtan szólhatott volna, hogy írásba tegyek egy módosított árajánlatot, mert pontosan akarja tudni, hogy mennyi költséggel számoljon, ha egy illetve két apartmant bérelnek és akkor elődönthetik, hogy melyik megoldást választják. Ilyen jelzést nem kaptam sem szóban, sem írásban. Az apartmant 4 főre elrendeztük, egész nap nem értesültünk arról, hogy plusz egy vendég érkezik. Ez csak akkor derült ki, amikor megérkeztek. A fizetéskor, amikor állítólag be lettek csapva, az édesanyám, aki egyébként az apartman tulajdonosa, ahogy ezt a számla fejlécén is láthatják, kiszámolta Önöknek az egy fő alapárát, az egy éjszakára eső felárat és az idegenforgalmi adót. Itt már elkezdődött a vita, hogy én ezt nem így mondtam, még kedvezményt is kaptak. 20 éve minden egy éjszakás vendégnek felszámoljuk ezt, miért éppen Önök lettek volna kivétel? Ha felhívott volna telefonon, hogy becsapva érzi magát, akkor visszahívtam volna és újra elmagyaráztam volna, hogy mi miért került felszámolására és ki mit mondott a telefonban előzőleg. Ezek után édesanyám mondta, hogy akkor elmegy és hoz ágyneműt a plusz egy főnek. A férje udvariasan felajánlotta, hogy ő elmegy az ágyneműért és vissza is viszi az apartmaba, ha már Önök ezt nem jelezték nekünk. Természetesen minden vendéget felhuzatolt ággyal várunk, de ez esetben mivel nem számítottunk erre, most nem így történt. Másnap semmiféle visszajelzést nem kaptunk arról, hogy kijelentkezett az egy fő. Tőlem most számon kérik, hogy hogyan kellett volna kijelentkezni a vendégnek. Így: Jó napot kívánok! Kis Piroska vagyok az apartmanból. Most értünk haza, édesanyám tovább utazott. Szeretném megkérdezni, hogy van-e valami teendőnk a szállásal kapcsolatban, mert akkor ma estétől már csak négyen használjuk tovább a házat. Erre azt mondta volna az édesanyám, hogy köszönöm, hogy szóltak, további jó nyaralás kívánok! De nem történt semmi. Minden vendég, függetlenül attól, hogy hány éjszakára foglal szállás, reggel 10 óráig tartózkodhat az apartmanban, szóbeli megbeszélés esetén természetesen ettől el tudunk tekinteni. Estig senki nem jelzett semmit, semmilyen formában. Ez azért furcsa, mert azóta kerestek már telefonon, üzenetben, e-mailben, minden lehetséges módon, de éppen akkor nem érzett semmiféle késztetés, hogy ezt jelentkezzen. Nincs olyan apartman tulajdonos, függetlenül attól, hogy mit mond a vendég, aki egy 4 tagú családdal érkező nagymamát, aki csak 1 éjszakát fizet és nincs legalább egy visszajelzés a távozásáról ne győződne meg arról, hogy hányan használják a szálláshelyet. Édesanyám kétszer bekopogott és megkérdezte, hogy minden rendben van- e az apartmanban. Még akkor sem jeleztek semmit. Akkor rákérdezett az 1 főre és elkérte az ágynemű huzatot, amit már nem fizettek, tehát teljesen jogosan történt. Ha azt látja, hogy ez a család már nyugovóra tért, akkor nyilván nem fog bekopogni, de a babakocsi még kinn volt, meg sem fordult a fejében, hogy negyed kilenckor, nyáron, amikor még világos van ez ilyen indulatokat vált ki valakiből. Ez fölöttébb érdekes, hogy kit nem lehet este negyed kilenckor zavarni, márcsak azért mert én ma éjjel 2 óra 2 perckor kaptam Öntől egy újabb SMS-t és mégsem jeleztem, hogy a telefonom csipogása felébresztett engem és a családomat is. Édesanyám távozása után kaptam egy üzenetet 20:39 perckor, ezt követően elmagyaráztam még egyszer, hogy miért fizetett a plusz 1 fő annyit, ami számlázásra került, amire felháborodott válasz érkezett éjszakába nyúlóan. Azóta 1 e-mailt írtam Önnek, amiben kértem, hogy felejtsük el egymást. Mi nem vagyunk hozzászokva indulat kezelési problémák kezelésére, nincs tapasztalatunk abban, hogy ordítva telefonáló, önkontrollt nem ismerő emberekkel hogyan kell viselkedni. Minden napra jut levél, van amikor napjában több is, amiben fenyegetnek, zsarolnak, leostobáznak, számonkérnek stb. Nem tudok reagálni ezekre, ne haragudjon, mi más értékrenddel rendelkezünk. Engem a férjem, ha kiabálnék egy anyám korabeli asszonnyal, aki hárítja a viselkedésemet, otthagyna, mert szégyelné, hogy így látja feleségét. De ilyen még gondolatban sem fordulhat elő a mi családunkban. Tegnapi levelében azt ígérte, hogy békén hagy már bennünket, de sajnos ígéretét nem sikerült betartania, még hajnali 2 órakor is üzenetet írt. További szép napot!
Riedl Zita véleménye
Először is leszögezném, hogy semmilyen üzenetet nem küldtem hajnal 2-kor, ellenőrizze a számot, ezek szerint nem csak velünk van konfliktusa. Azért lett volna jó, ha meghallgat telefonon, ne adj isten odajön személyesen, mert akkor nem csak fél információkból ismerné a történteket. Mi nem éreztük magunkat becsapva, szó se volt erről (úgy látszik, a szállásadónak volt túl sok az információ...) Lehet, hogy félreértettem az egy éjszakás felár elengedését a telefonban, de mondtam érkezésünkkor az anyjának, hogy ha akarja, nyugodtan számolja fel, vagy hívja fel Önt, de kifizetem, mert nem érdekel 500 Ft. Erre az anyja felajánlotta, hogy 15% helyett, csak 10%-ot számol. Mondtam, hogy rendben. Jeleztük, hogy anyukám csak egy éjszakát marad, még azt is mondtam, hogy zalaegerszegi, másnap ott fog aludni. Kérdeztük azt is, hogy a kulcsot a végén hova adjuk le, az volt a válasz, tegyük a lábtörlő alá. Ha egy távozó vendégtől csak ennyi a kérés, eszembe nem jutott, hogy külön telefonálgatni kell, hogy valaki távozott, mikor ezt fizetéskor jeleztük. Ilyet még az életemben nem hallottam. De természetesen, ha mondták volna, hogy ez az elvárás, megtesszük. Mikor mi elmentünk, nem akartunk pofátlanok lenni, és csak a lábtörlő alá tenni a kulcsot, mert tudtuk, hogy az anyja a szomszéd apartmanban van. Így bementünk elköszönni, semmit nem említettük meg az előző esti zavarásból, mire az anyja közölte, hogy én becsaptam az egy éjszakás felárral. Jelzem a 15%-nyi felárból 10-et kifizettem, azt is az idős hölgy ajánlotta, hogy csak ennyi legyen, így a hiányzó 135 Ft miatt kaptam ezt a sértést. Talán érthető, hogy férjem is, én is mérgesek lettünk, és emelkedett hangon beszéltünk. A 135 Ft-ot egyébként utólag elutaltam a konfliktus rendezése érdekében. Azt is értem, hogy szeretné ellenőrizni, hogy távozott-e az egy éjszakás vendég - hozzátenném, hogy az, hogy ha telefonáltam volna, hogy elment, nem bizonyíték semmire, főleg, ha ennyire nincs meg az alapvető bizalom a vendég iránt - de ez az ellenőrzés, lehetett volna 7-kor, vagy másnap reggel. Az egy dolog, hogy a babakocsi még kint volt, az apartmanban sötét volt, altattunk - nem a felnőttek mentek aludni, hanem a gyerekek... - egész nap Szlovéniában voltunk, a gyerekek fáradtak voltak, de hadd ne kelljen magyarázkodnom, hogy mikor teszem le a gyerekeimet olyan helyen, ahol még fizetek is. Mi a részünkről befejeztük, kár olyan vendéglátóval vitázni, aki az egész szituációban ott se volt, de azért inkább nyílvánosan sérteget, kioktatat, alaptalanul vádaskodik, ahelyett, hogy vette volna a fáradságot, és felhív, vagy válaszol az e-mailekre, amiben leírtam a tényeket, ha már a telefont lecsapta. A megválaszolatlan e-mailek után én már csak a véleményekre reagáltam, de úgy érzem, minden szempontból joggal fogalmaztam meg a negatív kritikát, amit úgy tűnik, a szállásadó nem képes elviselni. Sokkal fontosabb neki a saját sérelme, igaza, mint a konfliktus rendezése, a jó viszony elérése a vendéggel. Véleményeimben én egyébként senkit nem sértegettem, csak a tényeket közöltem. Mindezt értelmesen, privátban is meg lehetett volna tenni, de úgy látszik, a szállásadónak így jobban megfelelt. Úgy gondolom, kellőképpen lejáratta magát.
Helyszín
Ár/Érték
Személyzet
Tisztaság
Szolgáltatások
Bedő Éva véleménye
Elküldtem az üzenet képernyőfotóját időponttal, telefonszámmal együtt e- mailben. Nem szoktam összekeverni telefonszámokat és nincsen konfliktusom senkivel. 20 év alatt soha senki nem ment el tőlünk keserű szájízzel Önökön kívül és nincs olyan vendég, akit ne látnánk újra szívesen. Értem, hogy megint provokálni akar, de ez esetben is csak olyan dolgokkal vádoljon meg és olyan történéseket tagadjon le, amiben biztos és alá is tudja támasztani. Sajnos nincs időm reagálni a leírtakra, mert egy olyan családot várok, akik már 11 éve nálunk nyaralnak és minden évben visszajárnak hozzánk. További szép napot!
Riedl Zita véleménye
Nem szoktam olyan dolgokat leírni, amit nem tudok bizonyítani. A szállásadó által csatolt képernyőfájl egy, a szolgáltató által küldött üzenet, arról, hogy a szállásadó mms-t kapott tőlem. Látnia kellett, hogy ez még az az üzenet, amit azon az estén írtam, mikor megzavartak az altatás közben, a telefonom a hosszúsága miatt mms-sé alakította, és nem tudom, miért, ennek megérkezéséről a szállásadót tegnap hajnal 2-kor tájékoztatta. Tényleg nem értem a dolgot, hisz a szállásadó arra az üzenetre még aznap reagált. Sajnos aznap még egy mms-sé alakított üzenetet küldtem, úgyhogy várom a holnapi újabb képernyőképet a szolgáltató esetleges hajnali üzenetéről, hogy az egy héttel ezelőtt küldött üzenet megérkezett, amit a szállásadó újabb zaklatásnak vesz. Az üzenetek valós időpontját tartalmazó képernyőfotót csatoltam. Eszemben sincs provokálni a szállásadót, ő vádol ismét hazugsággal, én csak a tényeket írtam le, és egy bocsánat kérést vártam a rágalmakra. De már elegem van, főleg a nyílvános irogatásból. Ez egy véleményező oldal, nem vitafórum. Úgyhogy leszek én az okosabb: a szállásadó szuper, semmi gond nincs vele, kiválóan áll a vendéghez, és a szállás maga egyébként tényleg 10 pontos.
Helyszín
Személyzet
Tisztaság
Szolgáltatások
Ár/Érték
Herbert Éva véleménye
Nem elsősorban a szálláshellyel volt negatív a tapasztalatom…bár azt nem értem, hogy miért tartják egyesek kiválóan felszereltnek? Ez egy alapszinten felszerelt apartman, ami bármelyik apartmantól elvárható. Ami pedig az ár-érték arányt illeti, nyilván nem kérhetnek csillagászati összeget egy olyan szállásért, ahol több családdal kell osztozni teraszon, kerten, játékokon. De nem is ez volt a fő probléma, hanem a konfliktus-kezelés kicsinyes, durcás-gyerekes módja. Az email-emet még csak válaszra se méltatták, helyette inkább sértegettek bennünket nagy nyilvánosság előtt. Ez vendéglátás??? ( Az én fogalmaim szerint köszönő viszonyban sincs vele!)
Helyszín
Ár/Érték
Személyzet
Tisztaság
Szolgáltatások

Szolgáltatások

Szálláshely szolgáltatásai

  • Baba etetőkészlet
  • Babajátékok
  • Wifi a közösségi terekben
  • Fürdetőkád
  • Gyerekágynemű
  • Játszótér
  • Kiságy
  • Grillezési lehetőség
  • Saját parkoló
  • Asztalitenisz
  • Internet
  • Erkély/terasz
  • Hajszárító
  • Hűtőszekrény
  • Televízió (képcsöves)
  • Mikrohullámú sütő
  • Tea-/kávéfőző
  • Vasaló

Fizetési módok

  • Készpénz

Közeli helyek

  • Konkoly Szabadidőpark, távolság: 966 m
  • Rózsakert Étterem és Kávézó, távolság: 1 km
  • Erdészeti-, faipari és vasúttörténeti Múzeum, távolság: 604 m
  • Lovászi Strandfürdő, távolság: 11 km
  • Balance Resort Gyógyfürdő Lenti, távolság: 200 m
Vissza a lap tetejére
  1. Főoldal
  2. Lenti
  3. Szállás
  4. Tőzike Apartmanház
Hovamenjek