• Saci Vendégház

5 értékelés

Bemutatkozás

Saci Vendégház Sátoraljaújhely

Sátoraljaújhelyen a kalandpark közelében található Saci vendégház egész évben várja az ide látogatókat. A szállás a központtól 10 perc, a kalandparktól 15 perc sétára helyezkedik el. A kalandpark nagyszerű kikapcsolódási lehetőségeket biztosít, mint például a bob, libegő, átcsúszó pálya, téli-nyári síelés, kilátó, mászó pálya, hó fánk, kerékpárút, túraút. A szomszéd városban gyógy-és termálfürdő várja a vendégeket. A környező hegyekben a kisvasút, vár, kastély, múzeumok és egyéb látnivaló látható. Az egyik szoba 22 m2 és a hegyekre néz, melyhez saját fürdőszoba is tartozik. A szobában egy franciaágy és egy egyszemélyes ágy található. A másik egy 25 m2 szoba, melyhez 15 m2 kertre néző erkély tartozik, valamint saját fürdőszoba. A szobák pót ágyazhatók. Minden szobához külön zuhanyzó és WC tartozik. A két szobához közösen tartozik egy étkező helyiség ahol hűtőszekrénnyel, mikrohullámú sütővel, kávéfőzővel, vízforralóval. A harmadik szoba a földszinten található, külön bejárattal. A szoba 18 m2, két ágyas, zuhanyzóval, WC-vel, hűtőszekrénnyel és vízforralóval. A szobák családias kialakításúak. A vendégházban ingyenes a WIFI használata, illetve ingyenes a parkolás is. A kertben grillezésre és szalonnasütésre is van lehetőség, melyhez fát biztosítunk. Szükség esetén a vasútállomástól ingyenesen felhozzuk vendégeinket a vendégházba.

Online Szállásfoglalás

Elérhetőség

Saci Vendégház

Sátoraljaújhely,
Deák utca 40

Foglald le szállásod most!
Használd Online rendszerünket
4.8

Értékelések eddigi átlaga

5 értékelés

Szolgáltatások

Értékeld Te is az üzletet!

Vélemények

Ati véleménye
A vendéglátó kedves volt,viszont abszolúdt nincs felkészülve arra hogy egy szállást üzemeltessen. Két éjszakát töltöttünk ott és hát voltak érdekes dolgok, egyáltalán nem az várt minket ami a képeken is volt. Pénteken érkeztünk,délután és szerettünk volna egy jó hetvégét eltölteni. Amikor odaértünk a szálláshoz akkor derült ki,hogy a szállásadó abban a házban lakik. Ez természetesen nem volt feltűntetve amivel nem is lett volna semmi baj ha nem nézte,leste volna minden pillanatban a léptünket. Illetve ahogy odaertünk akkor hívott oda egy embert cseresznyét szedni...A nagyobb probléma ez után jött amitől majdnem hátast dobtam....Ugye mi egy 8 fős család voltunk és a szállás kapacitása a szállásadó szerint 10 fő (pótággyal amire majd kesőbb kitérek) na szóval a szállasadó miután elkérte az összeget a szállásért, megemlítette hogy hát Ő "veletlenül"nem látta hogy mi 2 héttel ezelőtt lefoglaltuk a szállást és az egyik szobába jönnének vendégek másnap azaz szombaton. Ezért ha lehet egy éjszakára Tesóméknek a feleségével(akik 25. házassági évfordulójukat töltötték) fel kéne hogy költözzenek hozzánk. Na most azért foglaltunk nekik külön szobát hogy ha már 25 éves házasok akkor....mindegy..... A pótágy a fenti szobában összecsuklott alattam mert szerény súlyom 98 kg és ez az ágy egy katasztrófa volt. Ezért átpakoltuk a másik szobából az egyik normális ágyat.Itt kicsit emésztenem kellett a dolgokat ekkor még 3 an voltunkna szálláson mert tesómék és családjuk este érkeztek mert Békéscsabáról indultak el. A masik Tesóm, pedig jelztem a szállásadónak, hogy éjfél után érkezik mert ő pedig Franciaországból jött haza fuvarból. Itt már kezdett kellemetlen lenni a dolog nekem, hogy mindent jelenteni kell. Este bográcsozni akartunk hátul a kertben de nem volt tüzifa ami volt az pedig szék láb,illetve cserépléc volt. Nekem kellett összevágni fűrésszel,amivel nincs baj mert falusi gyerek vagyok... De ha az ember elmegy nyaralni akkor nem ezt várná el. Tálak sem voltak illetve összesen 4 db kanál 3db villa volt.... Elmentünk a helyi Tescoba és bevásároltunk tálat ,műanyag evőezközt, poharat...stb. Elkezdtünk bográcsozni, ahogy besötétedett kiderült, hogy nincs hátul világítás ezért tök sötétbe feleségem a telefonjával világított én meg főztem... A szállasadó ekkor kijött és mondta hogy hát nincs világítás mert kölcsön adta...stb meg viccelődött hogy milyen jó a fűrész,hogy ilyen jól vagja a cseréplécet.... katasztrófa volt....Na mindegy megérkezett lassan mindenki a vacsi is kesz lett és megbeszéltük,hogy nem lesz rossz ez az este mert hát alapjában véve jó hangulatú emberek vagyunk :) Így tehát felmentünk az emeletre ahol a két nagyobb szoba volt és kiültünk a teraszra ahol szintén nem volt világítás :D Kivittünk egy éjjeli lámpát és sztorizgattunk beszélgettünk. Másnap a szállásadó kérdezte, hogy minden oké volt-e mondom persze jót beszélgettünk nem is tudom meddig (mondtam én és gondoltam nem szólok rosszat) erre Ő megjegyezte, hogy hát igen hajnal 3 ig biztosan....Illetve ugye úgy volt,hogy szombaton grillezünk de nem tettünk mert sem a feltételek nem voltak adottak. A szállásadó pedig olyan megjegyzést tett,hogy hát jó lenne ha 11 óráig befejeznénk majd a grillezést mert akkor kiengedné a pincéből a kutyát. Szerencsétlen állat ami nem egy kistestű kutya volt a pincébe volt zárva amit nagyon sajnálok... De elnézést kérek én úgy gondolom, hogy ha én vagyok a vendég ne nekem kellejen már hozzá alkalmazkodnom... Plusz amikor a kutyáról kérdeztem azt mondta hogy hát igen a kutya kicsit harap.... Nem írok le mindent,mert akkor nem lehetne végigolvasni egy óra alatt sem. Egyszóval a szállás tiszta volt de NEM ajánlom olyan családoknak, baráti társaságok számára akik kikapcsolódni szeretnének egy jó felekkenezés,bográcsos közben, nehány sör mellett. Ez a hely arra teljesen alkalmatlan és ezt éreztetik is az emberrel. Ha több mint 2 napot kellett volna ott tölteni valószínűleg az első éjszaka után másik szállást kerestünk volna. Ez a hely az idősebb 70 év feletti házaspárok és az egy éjszakára megpihenni vágyóknakalkalmas. Amivel nincs is semmi gond csak akkor ezt a szállásadónak fel kéne tüntetnie és nem átverni több száz ember a szezonba és esetlegesen elcseszni ezzel a nyaralásukat.... Tudnék mit írni ide de nem teszem mert nem vagyok az a fajta ember... De ezt úgy éreztem,hogy ezt le kell írjam annak érdekében, hogy nehogy más is ebbe a hibába essen amibe mi. Amit viszont nagyon ajánlok az Vajdácskán a Kisdiófa Panzió és Vendéglő. Nagyon kedves házigazda igazi vendeglátás és vendégszeretet,jövőre nem is kerdés, hogy oda fogunk menni. Ja a szombati napon voltunk Vajdácskán,mert ugye nem lehetett grillezni ezért úgy döntöttünk elmegyünk. Kb 10 kb re van a szállástól vagy kicsit több.Nagyon megéri ellátogatni.